''Pret'' forum??

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    LeefMee: forum van zelfmoord.nl forum index -> Vragen en opmerkingen over dit forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
R25

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2010 12:54 am    Onderwerp: ''Pret'' forum?? Reageer met quote

Al een behoorlijke poos zit ik nu op dit forum, maar ik vraag me steeds meer af hoe serieus ik bepaalde zaken moet nemen.
Het valt me steeds meer op dat vooral nieuwkomers meteen al vragen om msn adressen,pb's sturen, terwijl ze nog totaal niks over zichzelf verteld hebben.
Ja, ik weet dat ik er dan nog altijd zelf bij ben, en mensen kan negeren. Maar het irriteert me gewoon steeds meer dat het zowat elke dag wel weer prijs is, met een of andere nieuwkomer.
Naar mijn mening is dit toch een serieus forum, waarin veel mensen serieuze problemen hebben. Maar toch heb ik steeds meer het idee dat veel nieuwelingen (die hier vaak nog niet eens langer dan 1 dag zijn en blijven) dit meer zien als een forum waarin ze hun msn-lijst weer eens kunnen aanvullen met nieuwe ''vriendjes''. Is hier niks aan te doen?
harry

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2010 5:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben het met jou eens, ik denk ook dat de mensen hier wat voorzichtiger moeten zijn om hun msn en e-mail te geven, je weet nooit wie erachter zit. Maar de beheerder heeft dit al in enkele topic`s geschreven. Ik denk dat het wel goed is om hier wat vaker aandacht aan te besteden. En wat de school vakantie`s betreft, ik denk dat daar niet zoveel aan te doen is. Meestal verdwijnen ze wel na een paar dagen als ze geen aandacht krijgen, al is het natuurlijk wel irritant voor de vaste mensen hier.
Mathias

BerichtGeplaatst: Zo Feb 28, 2010 11:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Er valt op zich weinig aan te doen, dit is het internet niet waar. Smile

Mensen die hier alleen komen voor de pret, zien we hier toch niet meer terug, misschien zou er wel een functie moeten komen dat je pas na een bepaald aantal dagen gebruik kan maken van persoonlijke berichen. Of iets dergelijks.

We kunnen iedereen die hier komt moeilijk een test laten afleggen. =)
wannabealife

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2010 2:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Pfff., já lastig is dat,maar ik heb er persoonlijk geen last van!
Ik mail slechts met de "oude garde" hier op dit forum!Ennuh ik blijk dus voor de nieuwelingen hier niet interessant!!Lucky Me!
grt W
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    LeefMee: forum van zelfmoord.nl forum index -> Vragen en opmerkingen over dit forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: